Postępowanie w przypadku awarii

Masz problem techniczny z usługą?

Przede wszystkim nie czekaj.

Postaraj się z nami skontaktować jak najszybciej. Im szybciej zgłosisz usterkę tym szybciej podejmiemy działania.

W jaki sposób zgłosić awarię?

Awarie możesz zgłosić na wiele sposobów. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada w danej chwili oraz z jakiego możesz aktualnie skorzystać.

 

1. W godzinach pracy biura preferujemy kontakt telefoniczny pod nr tel.: 58 712 62 52

 

2. Z jakiegoś powodu nie możesz się do nas dodzwonić? Wyślij smsa z prośbą o kontakt pod nr tel.: 609 563 679

 

3. Wyślij e-maila z opisem problemu lub prośbą o kontakt pod adres: biuro@air-net.gda.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie www.

Przydatne informacje dla naszych techników.

Zastosowanie się do poniższych punktów pozwoli na szybką identyfikacje problemu.

 

Podczas zgłoszenia awarii/usterki zweryfikuj kilka podstawowych rzeczy oraz postaraj się o odpowiedź na poniższe pytania:

1. Jeżeli Intertet nie działa w ogóle, sprawdź czy zasilanie anteny i routera jest prawidłowo podłączone.

Jeśli tak, spróbuj odłączyć zasilanie od urządzeń i po kilku minutach podłącz je ponownie.

 

2. W przypadku, gdy internet działa wolniej niż powinien.

Prześlij nam zgłoszenie na biuro@air-net.gda.pl załączając zrzut z programu WinMTR. Pozwoli to precyzyjnie wskazać miejsce, gdzie występują problemy.

WinMTR możesz pobrać tutaj.

 

Po rozpakowaniu, uruchom program.

W pole HOST wpisz np.: onet.pl, kliknij START. Teraz poczekaj 3-5min i kliknij COPY TEXT TO CLIPBOARD, wyniki zostaną skopiowane do „schowka”.

Wysyłając do nas wiadomość opisz problem, oraz wklej pomiary z WinMTR.

 

Powinno to wyglądać mniej więcej w taki sposób:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak przygotowane zgłoszenie będzie rozwiązane zdecydowanie szybciej.