Pakiety Głos + SMS + MMS + LTE

MINI 5G

19,90 zł

14,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

VoLTE

WiFi Calling

SMS/MMS

0,19 zł / 0,29 zł

5 GB Internetu

20 GB

(3,91 GB w UE)

STANDARD 5G

29,90 zł

24,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

VoLTE

WiFi Calling

SMS/MMS

bez limitu

10 GB Internetu

40 GB

(5,87 GB w UE)

OPTIMA 5G

34,90 zł

29,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

VoLTE

WiFi Calling

SMS/MMS

bez limitu

15 GB Internetu

60 GB

(6,85 GB w UE)

ULTRA 5G

44,90 zł

39,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

VoLTE

WiFi Calling

SMS/MMS

bez limitu

30 GB Internetu

120 GB

(8,82 GB w UE)

Aktywacja wszystkich pakietów głosowych wynosi 29,90 zł.

Brak opłaty abonamentowej w miesiącu aktywacji.

 

Promocja ograniczona czasowo.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Pakiety tylko INTERNET krajowy

LTE OPTIMA 5G

26,90 zł

21,90 zł

Rozmowy

brak

SMS/MMS

brak

15 GB Internetu

LTE ULTRA 5G

49,90 zł

44,90 zł

Rozmowy

brak

SMS/MMS

brak

100 GB Internetu

(+noc 200 GB)

Aktywacja pakietów LTE wynosi 44,90 zł.

Brak opłaty abonamentowej w miesiącu aktywacji.

 

Promocja ograniczona czasowo.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Mapa zasięgu:

Sprawdź zasięg działania usług mobilnych

 

ZOBACZ MAPĘ

Sieć 5G:

Internet 5G to najnowsza generacja sieci komórkowej w JAMBOX mobile.

 

Zobacz więcej

Roaming:

Wyjeżdżasz za granicę? Pozostań w kontakcie z najbliższymi dzięki roamingowi w JAMBOX mobile.

 

Zobacz więcej

WiFi Calling:

WiFi Calling to usługa, dzięki której możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych nawet przy braku zasięgu sieci komórkowej.

 

Zobacz więcej

VoLTE (Voice over LTE):

VoLTE (Voice over LTE) to technologia transmisji połączeń głosowych wykorzystująca sieć 4G/LTE.

 

Zobacz więcej

Usługi Premium:

Usługi Premium to usługi działające na numerach specjalnych o podwyższonej opłacie (Premium Rate).

 

Zobacz więcej

Najczęściej zadawane pytania:

1. Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.
W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.
SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.
Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

 

2. Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).
Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.
Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.
Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

 

3. Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu – sekcja Limity i blokady.

 

CZYTAJ WIĘCEJ