Przede wszystkim nie czekaj.
Postaraj się z nami skontaktować jak najszybciej. Im szybciej zgłosisz usterkę tym szybciej podejmiemy działania.
Awarie możesz zgłosić na wiele sposobów. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada w danej chwili oraz z jakiego możesz aktualnie skorzystać.
1. W godzinach pracy biura preferujemy kontakt telefoniczny pod nr tel.: 58 712 62 52
2. Z jakiegoś powodu nie możesz się do nas dodzwonić? Wyślij smsa z prośbą o kontakt pod nr tel.: 609 563 679
3. Wyślij e-maila z opisem problemu lub prośbą o kontakt pod adres: biuro@air-net.gda.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie www.
Zastosowanie się do poniższych punktów pozwoli na szybką identyfikacje problemu.
Podczas zgłoszenia awarii/usterki zweryfikuj kilka podstawowych rzeczy oraz postaraj się o odpowiedź na poniższe pytania:
1. Jeżeli Intertet nie działa w ogóle, sprawdź czy zasilanie anteny i routera jest prawidłowo podłączone.
Jeśli tak, spróbuj odłączyć zasilanie od urządzeń i po kilku minutach podłącz je ponownie.
2. W przypadku, gdy internet działa wolniej niż powinien.
Prześlij nam zgłoszenie na biuro@air-net.gda.pl załączając zrzut z programu WinMTR. Pozwoli to precyzyjnie wskazać miejsce, gdzie występują problemy.
WinMTR możesz pobrać tutaj.
Po rozpakowaniu, uruchom program.
W pole HOST wpisz np.: onet.pl, kliknij START. Teraz poczekaj 3-5min i kliknij COPY TEXT TO CLIPBOARD, wyniki zostaną skopiowane do „schowka”.
Wysyłając do nas wiadomość opisz problem, oraz wklej pomiary z WinMTR.
Powinno to wyglądać mniej więcej w taki sposób:
Tak przygotowane zgłoszenie będzie rozwiązane zdecydowanie szybciej.