Pakiety Głos + SMS + MMS + LTE

MINI

19,90 zł

14,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

SMS/MMS

0,19 zł / 0,29 zł

5 GB Internetu

10 GB

(2,38 GB w UE)

STANDARD

29,90 zł

24,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

SMS/MMS

bez limitu

10 GB Internetu

20 GB

(3,57 GB w UE)

OPTIMA

34,90 zł

29,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

SMS/MMS

bez limitu

15 GB Internetu

30 GB

(4,17 GB w UE)

ULTRA

44,90 zł

39,90 zł

Rozmowy do wszystkich

bez limitu

SMS/MMS

bez limitu

30 GB Internetu

60 GB

(5,37 GB w UE)

Aktywacja wszystkich pakietów głosowych wynosi 29,90 zł.

Brak opłaty abonamentowej w miesiącu aktywacji.

 

Promocja ograniczona czasowo.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Pakiety tylko INTERNET krajowy

LTE OPTIMA

26,90 zł

21,90 zł

Rozmowy

brak

SMS/MMS

brak

15 GB Internetu

LTE ULTRA

49,90 zł

44,90 zł

Rozmowy

brak

SMS/MMS

brak

100 GB Internetu

(+noc 200 GB)

Aktywacja pakietów LTE wynosi 44,90 zł.

Brak opłaty abonamentowej w miesiącu aktywacji.

 

Promocja ograniczona czasowo.

Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

!!! Promocja: Witaj w rodzinie JAMBOX mobile !!!

Wszystkie ceny podane na naszej stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Mapa zasięgu:

Sprawdź zasięg działania usług mobilnych

 

ZOBACZ MAPĘ

Najczęściej zadawane pytania:

1. Po włożeniu karty SIM JAMBOX mobile do telefonu nie mogę korzystać z Internetu i nie mogę wysłać wiadomości MMS.
W pierwszej kolejności należy upewnić się czy w telefonie włączona jest transmisja danych oraz czy poprawnie zostały skonfigurowane punkty dostępowe (APN) dla usług: INTERNET i MMS.
SMS-y konfiguracyjne z ustawieniami punktów dostępowych (APN) do usług: INTERNET i MMS powinny dotrzeć podczas pierwszego uruchomienia urządzenia z nową kartą SIM.
Jeżeli takie SMS-y dotarły należy je bezwzględnie zainstalować.

 

2. Mój telefon nie otrzymał automatycznej konfiguracji APN dla usługi internetowej i usługi MMS.
Jeżeli SMS-y konfiguracyjne nie dotarły, należy wysłać dwa bezpłatne SMS-y na numer 8090 o następującej treści: INTERNET (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi dostępu do Internetu) oraz MMS (w celu otrzymania konfiguracji dla usługi MMS).
Po otrzymaniu SMS-ów konfiguracyjnych, należy je bezwzględnie zainstalować.
Jeżeli, pomimo wysłania bezpłatnych SMS-ów na numer 8090, nadal nie dotarły SMS-y konfiguracyjne, należy samodzielnie wprowadzić konfigurację dla APN Internet i APN MMS.
Szczegółowa konfiguracja APN-ów znajduje się w Poradniku (Poradnik / Konfiguracja APN).

 

3. Czy w JAMBOX mobile usługa roamingu jest włączona automatycznie?
Usługa roamingu domyślnie jest wyłączona, aby ją włączyć należy złożyć odpowiednie zlecenie w Biurze Obsługi Abonenta swojego lokalnego Operatora (dane kontaktowe znajdują się na Umowie Abonenckiej) lub aktywować za pomocą JAMBOX Panelu – sekcja Limity i blokady.

 

CZYTAJ WIĘCEJ